5 טיפים שיעזרו לך לשווק את העסק בפייסבוק

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

כל מה שצריך לדעת על אפשרויות הפרסום והשיווק בפייסבוק ועל אופן השימוש בהן בדרך להצלחה עסקית.

טיפ

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם, מהווה כיום את הפלטפורמה השיווקית הפופולארית ביותר ברשת האינטרנט, וזאת לנוכח היקף היתרונות השיווקים-פרסומיים המוצעים לכל אותם אלו הבוחרים לקדם את עסקיהם בפייסבוק.

יתרונות אלו כוללים בין היתר:

  • פייסבוק מדורגת כאתר השני הנצפה ביותר בישראל בכל רגע נתון!
  • בישראל רשומים בפייסבוק למעלה מ-4.5 מיליון חברים כאשר 3.5 מיליון מתוכם עושים בפייסבוק שימוש יומיומי.
  • כ-70%  מחברי הפייסבוק בישראל מקדישים בממוצע כ-4 שעות גלישה מדי יום בין דפי הפייסבוק השונים.
  • אפשרויות פילוח ממוקדות לאיתור קהלי היעד הרלוונטיים לכם- בהתאם למאפייני גיל, מגדר ומגזר, תחום עיסוק, אזור מגורים, מצב משפחתי, השכלה, תחביבים וכדומה.

יתרונות אלו ונוספים באים לידי ביטוי בכל אחת מאפשרויות הפרסום, השיווק והקידום העומדות לרשותכם בפייסבוק, הקמה וניהול של דף עסקי בפייסבוק, פרסום / קידום ממומן בפייסבוק וכדומה.

כיצד תוכלו למנף את השיווק בפייסבוק להצלחה עסקית?

אחת מהדרכים היעילות ביותר לשיווק עסקים בפייסבוק היא באמצעות הקמה וניהול של דף עסק בפייסבוק. דף זה מהווה מעין "פרופיל חבר" בפייסבוק והוא מאפשר למעפילי הדף לפעול ליצירת אינטגרציה עם הגולשים ולחשיפה ממוקדת של תכני הדף לקהלי היעד הרלוונטיים להם.

על מנת שגם אתם תוכלו "לתרגם" את פעילות הדף העסקי בפייסבוק להצלחה עסקית, ריכזנו עבורכם 5 טיפים שונים לניהול הדף ברמה השוטפת:

תזמון ורלוונטיות

בכל רגע נתון מועלים לפייסבוק אלפי תמונות ופוסטים שונים. העדכון הדינמי של דף העסק בפייסבוק הינו הכרחי למטרות מיצובו כדף עסקי פעיל ורלוונטי אך יחד עם זאת פעולת העלאת התכנים לעמוד חייבת להיות מתוכננות בקפידה ומתוזמנת היטב. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לקבוע (בכל חודש מחדש) מהם התכנים אותם תעלו לדף מדי שבוע ו/או מדי יום לאורך כל החודש. תכנים אלו חייבים להיות בעלי ערך מוסף לקהל הגולשים בדף ובעלי זיקה לאקטואליה ואירועים שונים המתקיימים באותם תאריכים כגון: חגים, אירועים שונים המתקיימים בבית העסק וכדומה. במערכת ניהול הדף בפייסבוק עומדת לרשותכם האפשרות לתזמן את העלאת התכנים בהתאם לתאריך הרצוי לכם.

פוסטים בעלי תוכן וערך מוסף

על מנת להפוך את הדף העסקי שלכם בפייסבוק לנצפה יותר ורלוונטי יותר עבור קהל הגולשים, אנו ממליצים לכם להימנע ככל הניתן מהעלאת פוסטים בנאליים ונטולי תוכן ענייני וערך מוסף לגולש. אל תהססו גם ליצור פוסטים ארוכים המכילים למעלה מ-200 ואפילו 400 מילה. הפקידו לגוון את הפוסטים שלכם בתכנים שונים הקשורים באופן ישיר (לפעמים גם עקיף) לעולמות התוכן הרלוונטיים לסוג השירות/מוצר אותו אתם משווקים באמצעות הדף. לדוגמא: במידה ומדובר בדף עסקי של משרד עורכי דין המתמחה בדיני משפחה (גירושין, צוואות וכו'), העלו פוסטים המעניקים טיפים ועצות לניהול מאבקים משפטיים בתחום וזאת לצד פוסטים המציגים בצורה עניינית את הצלחות המשרד בתחום.

קידום פוסטים בתשלום

על מנת להגיע בכל פעם מחדש לקהלי יעד רלוונטיים וחדשים, אנו ממליצים לכם לקדם את הפוסטים השונים שלכם באמצעות פעולת קידום ממומנת בפייסבוק. פעולה זו בשילוב הגדרת מאפייני הקהל אליו תרצו להגיע תסייע לכם להיחשף לכמות גדולה של גולשים ו-"לגייס" קהל אוהדים חדש ורלוונטי לדף בכל פעם מחדש. פעולת הקידום הממומן בפייסבוק מתאפשרת באמצעות מערכת פרסום מתקדמת המאפשרת לכם להגדיר את קהלי היעד אליהם תרצו להגיע. למדו להכיר לעומק את כל אחד מהמאפיינים השונים היכולים לסייע לכם בפילוח נכון של קהל היעד ופשוט דברו אליו בגבוה העיניים.

נראות הדף

דף עסקי בפייסבוק הוא למעשה חלון הראווה הווירטואלי שלכם ולכן חשוב שתקדישו תשומת לב יתרה לנראות העמוד ועיצובו. מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה מעידים על כך שדפי אינטרנט שאינם "ידידותיים למשתמש" פשוט ננטשים מהר יותר על ידי קהל הגולשים. כפועל יוצא מכך, אנו ממליצים לכם לעצב את הדף העסקי בפייסבוק ולדאוג לרענן אותו באופן רציף באמצעות החלפה דינמית של גלריית התמונות, העלאת תכני וידאו ופעולות נוספות היכולות למתג את הדף כמוביל בתחומו בקרב קהל הגולשים הרלוונטי לכם.

צרו לעצמכם שפת פייסבוק משלכם

פייסבוק, יותר מכל אמצעי שיווק ופרסום אחר, מאפשר לכם לייצר אינטגרציה עניינית ותועלתית עם קהלי היעד הרלוונטיים לכם. על מנת לייחד את הפעילות השיווקית בפייסבוק אנו ממליצים לכם לבדוק לעומק את אופן התנהלות המתחרים שלכם בפייסבוק ובהתאם לממצאי הבדיקה ליצור לעצמכם שפת פייסבוק משלכם התואמת גם את קהלי היעד אליהם אתם מכוונים וגם את ערכי המותג אותו אתם מייצגים ומשווקים. הימנעו משפה רשמית מדי להצגת פועלכם והקפידו לדבר לקהלי היעד הרלוונטיים לכם ב-"גובה העיניים". לצורך כך, אנו ממליצים לכם לנסח מספר תכנים שונים לאותו מסר שיווקי-פרסומי אותו תרצו להעביר, להעלות אותם באופן נפרד לדף העסקי ולבדוק את כמות הצפיות בהם ואת היקף התגובות לכל אחד ואחד מהם. עם הזמן, תוכלו לאפיין ולהגדיר לעצמכם את אופן הניסוח הנכון ביותר עבורכם.

מה עוד תוכלו לעשות על מנת למנף את הדף העסקי שלכם בפייסבוק ולתרגם אותו להצלחה עסקית?

  1. הגדירו לעצמכם מטרות ויעדים ברי השגה לתקופות פעילות שונות
  2. עקבו באופן תמידי אחר פעילות המתחרים בפייסבוק והציבו אלטרנטיבה לכל פעילות שיווקית משמעותית אותה הם מקיימים
  3. למדו להכיר לעומק את כל האפשרויות העומדות לרשותכם לצרכי ניהול הדף ועשו בהן שימוש מושכל
  4. הסתייעו בשירותים מקצועיים המוצעים לכם על ידי חברות אינטרנט המתמחות בנושא פרסום ושיווק ברשתות החברתיות

 

$(function(){setImageBanner('9f8db70e-cd9b-484b-ba2f-4b04416f07e4','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה