מנהל עסק? כך תנהל את העסק בצורה נכונה!

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

אם כבר קראתם אין סוף כתבות שאומרים לכם איך מנהלים עסק נכון, או שקראתם כתבות שאומרים לכם תחלקו את הזמן נכון, כיצד תשקעו לפחות שעה בחודש בשיווק, ואיך תארגנו סביבת עבודה נוחה – הרי שכבר קראתם הכל, כי הרי מאמרים כאלה ניתן למצוא ברשת כמו פטריות לאחר הגשם.

עם זאת, מה שלא תמיד תמצאו ברשת הם מאמרים שאומרים לכם שלנהל עסק לבד זה דבר לא פשוט" מדובר בדבר קשה ועל גבול הבלתי אפשרי בעיקר בשוק תחרותי שבכל מקצוע יש מספר רב של מתחרים.ןהרבה מאוד עסקים נסגרים במהלך שנה בעקבות ניהול לא נכון.

הטיפים לעסקים שהיו בשנת 2016 תקפים גם לשנת 2017  ויהיו גם תקפים לשנים שיבואו עלינו לטובה אבל(וזה אבל גדול) עם תוספות שאותם שנפרט בהמשך.

אז בין אם יש לכם עסק של עובד אחד, לבין אם מדובר בעסק שמכיל מספר עובדים, חשוב שתדעו כי בשנת 2017 קל יותר לנהל עסק משנות ה90 וזאת בעיקר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שהופכת את הכל ליעיל, זמין ופרודוקטיבי יותר. אז כיצד תייעלו את העסק שלכם ותנהלו אותו נכון יותר? כל התשובות לפניכם.

ניהול עסק ללא עובדים

השכרת שירותים של מזכירה מרחוק – כאשר אתם מנהל עסק לבד ואתה זקוק לסיוע בתחום ה'בק - אופיס', תוכלו לדאוג שדברים לא יתפספסו או יתמוססו כמו למשל פניות מלקוחות, שיחות, מעקב אחד הזמנות ועוד, על ידי שכירת מזכירה או עוזר שייסעו לכם מרחוק. שירות זה מתאים לבעלי עסקים שיש להם עסק של אדם אחד והם אינם מחזיקים משרד פיזי. כאשר אתם שוכרים מזכירה שמסייעת לכם גם היא מביתה, אתם יכולים לשכור אותה לפי שעות עבודה. כדי למדוד את יעילותה וזמני עבודתה תוכלו להיעזר בשעון נוכחות שעוזר גם לכם וגם למזכירה לעקוב בצורה טובה יותר אחר זמני העבודה ואחוזי המשרה, וכמובן עוזר להבין את יעילות העבודה.

תחזוקת אתר אינטרנט ורשתות החברתית  - זה נכון שמאמרים מסוג זה תמיד מלאים טיפים שמורים: להשקיע לפחות שעה בשבוע בשיווק העסק. אך אנו במאמר זה נגדיל ונאמר לכם כי שעה זה לא מספיק! דעו כי העולם שייך לניו מדיה, הלוא הן הרשתות החברתיות, והעסק שלך לא יתקדם לשום מקום ללא שיווק מוצלח. כיום עסק שאין לו פעילות ברשת - פשוט לא נחשב.

ולכן השקיעו מספר שעות שבועיות בשיווק בפייסבוק, באינסטגרם, בסנפאצ'אט, ובכל רשת שיכולה להיות פרודוקטיבית עבור העסק שלך.


תוכנה להנהלת חשבונות באינטרנט -  כדי שלא יהיו בעסק שלכם תקלות, חשוב שתשמרו את כל המידע אודות העסק "בענן". טכנולוגיית הנהלת חשבונות בענן מקנה לכם את הביטחון שכל המידע שמור ולא יימחק והכל: ללא צורך בגיבוי. בכך לא תצברו ניירת של קבלות וחשבוניות ותוכלו לבצע את הנהלת החשבונות בצורה מסודרת .


שתפו פעולה עם פרילנסרים – כאשר אתם עובדים לבד, אחד המשאבים המעולים שתוכלו להיעזר בהם הוא עבודה עם פרילאנסר. כיום ישנם מגוון פרילאנסרים שעוסקים בתחומים שונים, ובוודאי שתוכלו למצוא אחד שעוסק בתחום שלכם ויכול לסייע לכם עם עבודות קטנות שאתם לא מצליחים להתפנות אליהן. בכך תוכלו גם להוריד מעצמכם מטלות, לנשום אוויר ולייעל את עבודתכם.

 ניהול עסק בצורה נכונה

 

ניהול עסק עם עובדים


ברכות! עשיתם את כל הצעדים הנכונים בחלק הראשון של המאמר, הצלחתם והתקדמתם וכעת יש לכם מספיק כסף כדי לשכור עובדים ולשלם להם משכורת. אם תתמידו ותוסיפו את הסעיפים הבאים לחלק מניהול העסק שלכם - תוכלו להפוך לעסק בינוני ואפילו גדול:


מעבר לשעון נוכחות – אם אתם עדיין משתמשים בשעון נוכחות ישן או אפילו רחמנא לצילן(!) מנהלים את שעות העובדים ברישום ידני: הגיע הזמן שתעברו לשעון נוכחות חכם ומתקדם.

שעוני נוכחות כאלה עוזרים גם לכם וגם לעובדים שלכם לעקוב אחר שעות עבודתם, לקבל דוחות שעתיים, לקבל עדכונים על סידורי עבודה, לייעל את העבודה ואת זמני העבודה, הם מסייעים לעובדים שאינם נמצאים במשרד לבצע רישום שעות, ובכלל הם מנהלים את סדר העבודה בצורה שחוסכת זמן, משאבים וכסף.

חשוב לדעת כי שעון נוכחות אינו נועד לעקוב אחר העובדים או להפר יחסי אמון, להפך, הוא נועד להיות כלי טוב לעובד שיכול לשמש את העובד למעקב אחר השעון והפרודוקטיביות שלו, וגם מעקב אחר השעות והצפי של המשכרות שלו. 


חלוקת סמכות – חלקו את הסמכויות בין העובדים שלכם בצורה טובה. חלוקת הסמכויות בעבודה צריכה להיות על פי איתור החוזקות והחולשות של כל עובד. גלו במה כל עובד חזק ובכך גייסו אותן למטרה שלכם.

חשוב מאד להגדיר בפני כלל העובדים את הסמכויות והתפקידים וזאת כדי להימנע מוויכוחים ואי סדרים בעסק.


קבלו משובים מהלקוח – חשוב להישאר תמיד עם היד על הדופק ולקבל משובים מהלקוח לגבי ההתנהלות של העסק שלכם. שלחו שאלונים ללקוחות, הכינו כרטיסי משוב, ובמידה ויש לכם מועדון לקוחות: דוורו את הלקוחות בסמס דו שנתי שסוקר את שביעות רצונם. בכך תוכלו להסיק מסקנות לגבי תפקוד העסק ומקצה השיפורים שעליכם לבצע בו.


שיחות חתך – נהלו שיחות חתך רבעוניות עם העובדים. שיחות החתך אמורות לסוב אחר תפקודי העובד, אך הן גם אמורות להיות המקום בו העובד מעלה את הבעיות, הטענות והרצונות שלו. ערכו שיחות חתך מכילות ופוריות. אם אתם זקוקים לסיוע בניהול שיחות כאלה בצעו הכנה על ידי מאמן אישי.

אז אחרי שיש לכם את כל המידע להצלחת העסק הגיע הזמן להתחיל לעבוד. תעבדו חכם עם חשיבה מסודרת ולא מפוזרת ורק ככה העסק שלכם יצליח.

 

 

$(function(){setImageBanner('0c6a34ec-1c7e-4644-847e-5229cd39ee00','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה