בעקבות פניית אשדוד נט - תוקנו ליקויים קשים בדירת עמיגור שגרמו לרטיבות ועובש


להאזנה לתוכן:

חד הורית שמתגוררת בדירת עמיגור ברחוב הפלמ"ח, טענה כי במשך שנים היא סבלה מרטיבות קשה מהגג, מה שהוביל לעובש כבד בדירה. באחד הסירטונים שצילמה נראים מי הגשם נוזלים לתוך נקודת חשמל. בעמיגור טענו כי עד לפניית אשדוד נט לא ידעו על הליקויים, וכי אלה תוקנו מיד עם פניית צוות האתר

רטיבות קשה ועובש מסוכן בדירת עמיגור. בדירה מתגוררת כבר 10 אם חד הורית עם ארבעת ילדיה. לדבריה, במשך השנים היא סובלת מרטיבות קשה בדירה, שנמצאת בקומה האחרונה בבניין מגורים, וכי כל פניותיה לחברת עמיגור לא זכו למענה ראוי. 

"כל חורף נכנסים גשמים לתוך הבית. הכל מלא בעובש והילדים ממש סובלים בריאותית מהמצב. כשיש גשמים חזקים המים ממש זורמים על קירות הבית, ליד נקודות חשמל ומדובר ממש בסכנת התחשמלות", מספרת הדיירת לאשדוד נט.

לדבריה, בחודש ינואר 2017 שלחה מכתב לעמיגור בו העלתה את טענותיה (את המכתב הציגה הדיירת בפני אשדוד נט), אך גם על מכתב זה לא זכתה למענה, כך לטענתה.

מערכת אשדוד נט פנתה לחברת עמיגור עם התמונות והוידאו. בעמיגור טענו כי עד לפניית אשדוד נט לא התקבלו פניות בנושא. מיד עם קבלת הפניה נשלח קבלן לתיקון הליקויים.

תגובת חברת עמיגור: "אנו מצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה לדיירת, אך עד לפנייתך לא נודע לנו על פניות בנושא. לגופו של עניין, מייד לאחר קבלת התלונה נשלח קבלן למקום, בוצעו עבודות זיפות ואיטום בגג ובוצעו כל העבודות הנדרשות בדירה עצמה לשביעות רצון המשפחה. אנו נמשיך לעקוב ולוודא שהנזילות אינן חוזרות".

 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7f0c9f01-b47d-43de-a675-60e8b6a34110','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7f0c9f01-b47d-43de-a675-60e8b6a34110','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה