מכבידנט פותחת מוקד שירות באשדוד - תגייס 200 עובדים
עופר אשטוקר
23.12.11 / 08:53
להאזנה לתוכן:
מכבידנט החליטה על שדרוג השירות למטופלים והקמת מוקד שירות לקוחות טלפוני ארצי מתקדם אשר יעניק שירות מהיר ויעיל לכלל לקוחותיה. המוקד שייפתח בקרוב באשדוד, יעסיק כ- 200 עובדים. גם רשת "רמי לוי" גייסה כ- 200 עובדים באמצעות שירות התעסוקה באשדוד
מרכז השירות הטלפוני החדש הינו מוקד שירות לקוחות ארצי של רשת מרפאות השיניים מכבידנט. עד עתה ניתן שירות המענה הטלפוני על ידי מכבידנט במרפאות הרשת בלבד. הקמת מרכז המידע הטלפוני מהווה מהפיכה שירותית עבור לקוחותיה הרבים של מכבידנט שיקבלו מעתה מענה זמין, איכותי ומהיר יותר לכל סוגיה הקשורה לפעילות החברה.
בתוך כך אנו מדווחים על 200 עובדים נוספים באשדוד שמצאו פרנסה. רשת "רמי לוי", אשר סניפה עתיד להיפתח באשדוד, גייסה באמצעות שירות התעסוקה באשדוד כ- 200 עובדים. מדובר בעיקר בתושבי העיר והסביבה הקרובה הרשומים בלשכה באשדוד, ושכבר החלו בהכשרות לעבודתם החדשה.
צילום: tour360
המוקד יתופעל ע"י חברת תקשוב, החברה הגדולה בישראל בתחום ה-call center, אשר זכתה במכרז. המוקד הוקם בעיר אשדוד והוא צפוי להעסיק כ-200 עובדים. הקמת המוקד צפויה להעניק מענה מהיר במיוחד למטופלים, לייעל את מערך הטיפול בהתאמה אישית ובנוחות מירבית ולשפר את איכות השירות בכל ההיבטים.
ד"ר מוטי סייפן, מנכ"ל מכבידנט: "מוקד שירות הלקוחות החדש הנו נדבך נוסף בקידום מהפכת השירות ללקוחותינו עליה הצהרנו ולאורה אנו פועלים. המוקד יעניק זמינות גבוהה ומתן שירות טלפוני מקצועי ואיכותי ללקוחות הרשת ויהפוך את השירות לנגיש ויעיל יותר".בתוך כך אנו מדווחים על 200 עובדים נוספים באשדוד שמצאו פרנסה. רשת "רמי לוי", אשר סניפה עתיד להיפתח באשדוד, גייסה באמצעות שירות התעסוקה באשדוד כ- 200 עובדים. מדובר בעיקר בתושבי העיר והסביבה הקרובה הרשומים בלשכה באשדוד, ושכבר החלו בהכשרות לעבודתם החדשה.
צילום: tour360