איך בונים מערכות יחסים בן אנשים לעסקים/מותגים
15.06.17 / 10:59
עולם העסקים החדש לבניית מערכות יחסים באופן קבוע ומתמשך.
המקור לבניית מערכת יחסים עם לקוחות שלכם הנו הכרות, הכרות עם הלקוחות שלכם, הבנה של הצרכים שלהם, הקשבה ורגישות.
כשרואים אנשים, רק אז אפשר לייצר מערכות יחסים בינם לבן מותגים ועסקים.
אנשים מרגישים, כשאנחנו ציניים. מבינים את האינטרסים שמאחורי הדברים ומרגישים מצוין מתי אנחנו אותנטיים, מתי אנחנו בגובה העיניים ולא מתנשאים, מתי אנחנו באמת אמתיים.
היכולת לייצר נאמנות למותגים טמונה במצבים בהם המטרות משותפות, לעסק שלך וללקוחות שלך.
כאשר אתם מעצימים את הסביבה והלקוחות שלכם בידע, בשרות, באותנטיות, בכבוד, בערך אמיתי, אנשים מוכנים לשלם פרמיה נוספת, יקרה יותר מהמתחרים שלך.
הערכים שמייצרים מערכות יחסים, התעניינות ואכפתיות, דאגה, הומור, שמחה, יצירתיות, הפתעות נעימות, רגישות, תמיכה, העצמה, הקשבה. כמה פשוט למי שבאמת אוהב אנשים
כללי השיווק החדשים:
מפסיקים לדחוף פרסומות ומוצרים ונותנים ערך ותוכן שאנשים רוצים לקרא ולצפות בו, תוכן בעל ערך אמיתי, מעשיר, מבדר ואיכותי.
התוכן חשוב יותר מהקריאיטיב.
מהלכי שיווק וקמפיינים קבועים כל שבוע ולא פעמיים שלוש בשנה.
מהלכים קטנים כל הזמן שיוצרים קשר תמידי, עם תובנות קטנות ומשמעותיות.
כמובן התמקדות בלקוח ובצרכיו ולא במוצר.
-
מוגש כחומר למחשבה לבעלי העסקים -
גלית בן שמחון מנכלי"ת, The Team TLV אסטרטגיות צמיחה
לייעוץ אישי - נייד - 054.224.224.2