רילוקשיין – הדרך הטובה לעבור ולעבוד בחו"ל

$(function(){})
להאזנה לתוכן:

מדי שנה, למעלה מעשרים אלף ישראלים עושים רילוקיישן לחו"ל. מדובר על ישראלים שעוזבים את הארץ לתקופה מוגבלת לצורכי עבודה וחוזרים אל ישראל בתום תקופה זו. לא מדובר בישראלים שיורדים מהארץ אלא בכאלה, שעוברים מטעם מקום העבודה שלהם לעבוד במטות במדינות אחרות, וחוזרים לישראל בתום תקופת השליחות שלהם שם.

 

המדינות הפופולאריות ביותר לרילוקיישן הן ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, סין, צרפת, יפן, גרמניה ועוד שורה של מדינות באירופה. מדובר במדינות בהן יושבות חברות ישראליות או לחילופין חברות זרים, שמעסיקות ישראלים. ישראלים רבים כמהים לעשות רילוקיישן, גם בגלל שמדובר בחוויה ייחודית, אפשרות להכיר תרבות אחרת, להשתחרר קצת מהלחץ הישראלי, אך גם מדובר הרבה פעמים, בשיפור ברמת חיים מבחינה כלכלית ואפשרות להעניק לילדים רמת חינוך גבוהה יותר. במקרים רבים גם מדובר בשיפור המעמד בעבודה ולמעשה בקידום מקצועי. יש מי שמחליט להאריך את החוזה הראשוני ולהישאר בחו"ל ויש מי שמרגיש שזה מספיק לו ולחזור ארצה.

אך עם כל החוויה של רילוקיישן ועם כל הרצון להתקדם וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, הרי שמדובר בהליך לא פשוט. זו הסיבה שהרבה מאוד ישראלים לוקחים חברות חיצוניות שעוזרות להם בכך. מדובר בחברות שמבצעות את כל תהליך השינוע של החפצים עבורם. אומנם חלק גדול מריהוט וחפצים אחרים, הם ידאגו לרכוש במדינת היעד, יכול להיות שהם גם יקבלו אותו ממקום העבודה (במקרים מסוימים, החברה משכירה או רוכשת עבורם דירה מרוהטת), אך יש עדיין ציוד וחפצים שצריך להביא מהארץ.

דוגמא לסוכנות כזו היא, יוניברס טרנזיט מטפלת, בין היתר, גם בשירותי משלוחים של רילוקיישן עבור עובדים ישראלים. היא משנעת את החפצים מהנמל באשדוד, בתהליך נכון ומקצועי של אריזה ומשלוח. כל התהליך מתבצע בפיקוח ובאמצעות שימוש בארגזים מתאימים לשם כך. בחלק הבא של המאמר נציג לכם את שלבי התהליך.

כיצד מתבצע הליך שינוע של ארגזים לחו"ל

בשלב הראשון, יש להחליט מה לוקחים ומה לא. החפצים שלא לוקחים, יש להעביר הלאה (בני משפחה או חברים), לאחסן במחסנים למשך התקופה בה לא נמצאים בארץ, לתרום או לזרוק. בדרך כלל נהוג, לקחת את הבגדים, צעצועים, כלי מטבח, כלי בית, דברים יקרי ערך, דברים בעלי משמעות רגשית, דברים שקשורים לעבודה, יצירות אומנות, מכשירי חשמל נחוצים וכדומה.

בשלב השני, יש לארוז את כל מה שמחליטים להעביר אל הבית בארץ החדשה. האריזה מתבצעת בעזרת הסוכנות איתה עובדים. צוות של החברה יספק את כל מוצרי האריזה למיניהם, על מנת שיהיה ניתן לעשות זאת בצורה נכונה ובטוחה. לעיתים החברה תספק גם צוות מקצועי שיעשה זאת עבורנו.

בשלב השלישי, יש לבצע את העברה של החפצים אל מחסני החברה בדרך לשינוע. צריך לבצע את זה מספר ימים לפני שטסים אל ארץ היעד, כך כשנגיע אליה, נוכל לשחרר את כל החפצים מהנמל, ולהתחיל עם בית מרוהט שכולל את כל הציוד שלנו. חשוב לוודא עם החברה מי מבצע את כל תהליך השחרור וכיצד. עדיף שגורם מקצועי יעשה, גורם שמכיר את החוקים במדינה ולא אתם, ככה לא תצטרכו לבזבז זמן יקר על בירוקרטיה מקומית בארץ זרה.

יוניברס טרנזיט מתמחה בכל תהליך הטיפול במעבר לחו"ל. החל מאריזה, הובלה, שינוע ושחרור הציוד. לחברה צוות מקצועי שישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שלב. ניתן לפנות לחברה בהקדם והיא תשמח לעמוד לרשותכם, במטרה לעזור לכם לבצע את הרי לוקיישן בקלות, פשטות ובצורה היעילה ביותר. 

$(function(){setImageBanner('9938b5a7-669d-41be-b2c2-5cba0cc873c2','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,21781,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה