נוסעים מתלוננים - פקידה אחת מעניקה שירות לנוסעים בתחנת הרכבת אשדוד
20.12.15 / 10:47
נוסעים ברכבת ישראל מתחנת אשדוד צפונה, מתלוננים כי בבקרים נמצאת רק פקידה אחת בעמדת הכרטיסים, מה שיוצר עומס כבד ותור ארוך. " לא הגיוני שהמון אנשים יאחרו למקום עיסוקם, או כל סידור אחר עקב חוסר התארגנות טוטאלית" אמר אחד הנוסעים לאשדוד נט
עומס בלתי נסבל בתחנת עד הלום, בעיקר בימי ראשון, פקידה אחת שמעניקה שירות לרוכשי הכרטיסים והרבה מאוד נוסעים כועסים. כך נראה הבוקר בתחנת הרכבת עד הלום באשדוד.
כך כותב לנו אחד הנוסעים בכעס, לאחר שאיחר את הרכבת שאמורה הייתה להביא אותו למקום עבודתו.
"חברים, לא הגיוני שהמון אנשים יאחרו למקום עיסוקם, או כל סידור אחר עקב חוסר התארגנות טוטאלית, אי יכולת לשלוט בסדר וקבלת תשובות מרגיזות ומתחכמות של עובדי התחנה. חלק נרחב מאוכלוסייתינו נשענים על התחבורה הציבורית המוזכרת ומבצעים זאת מידי יום. הרכבת אמורה לקחת זאת בחשבון (הייתה אמורה כבר זמן...הרכבת לא נוסדה שלשום) ולא לגרום עוול ומתיחות לאנשים, במיוחד המציאות בה אנו שוררים. כמו גם, הפרת דיוק וסדר מצד הרכבת באופן נשנה עלול לגרום לפיטור האדם מעבודתו. יש בהחלט לזכור כי אנו חיים במדינה לא פשוטה אשר צריכות משפחות לכלכל ילדים (או את עצמם) ולדאוג לכל הדברים הנדרשים היום-יומיים. מכאן-לא כל כך קל לקבל פיטורין או לחילופין למצוא עבודה אחרת במהירות. אני מבקש מכל לשון של בקשה שרכבת ישראל תתייחס לפוסט הנ״ל ותשנה את הדברים כראויים".
לדברי הנוסע, הוא משתמש בשירותי הרכבת בכל בוקר, ובכל בוקר ישנה פקידה אחת. "ראוי שבימים של עומס, ואני מאמין שהם כבר יודעים מתי יש ימים של עומס, יתגברו את השירות הזה. לא הגיוני שנעמוד בצורה כזאת כשזה צוואר הבקבוק".