הנערה, חנות הסלולר, האיומים והחרם הצרכני הגדול
15.06.15 / 12:07
זה התחיל בבקשה של נער לתיקון מכשיר הסלולר, זה המשיך בחוסר שביעות רצונה של נערה בת 16, לסילוקה מהחנות בכוח וזה הפך לחרם צרכנים מאורגן של תלמידי התיכון
ביום שישי האחרון נערה בת 16 שלפי טענתה קיבלה שרות רע מחנות לתיקון טלפונים, "אפליקציה" שברובע י"א, החליטה לעשות מעשה ולהתעקש לקבל את מה שלדעתה הגיע לה.
היא הגיעה אל החנות יחד עם חברותיה בזמן שלקוחות שהו במקום והחליטה שהיא לא זזה מהמקום עד שתקבל את מה שלדעתה מגיע לה.
לטענת הבעלים לא הגיע לה את מה שבקשה והוא הלך לקראתה אך היא ערכה פרובוקציה במקום עד שהוא יצא מדעתו.
לטענת הנערה רעייתו של בעל החנות זרקה אותה ואת חברותיה מהמקום ובהמשך בעל החנות זרק לעברם קופסא שפגעה באחת מהן, הוא ניבל את פיו ואיים עליהן.
לא זו בלבד טוענת בלהט הנערה כי הוא איים בדקירתה (מה שמוכחש בתוקף ע"י בעל החנות).
הבנות הזמינו משטרה שהגיעה למקום. בעל החנות נחקר ושוחרר ומכאן חייו של בעל העסק הפכו לסיוט.
הנערה העלתה פרסמה את המקרה בין חבריה וחברותיה לתיכון שקראו להחרים את החנות.
לטענתו של בעל החנות - נערים הגיעו למקום, יצרו פרובקציות והבריחו לקוחות והוא אף קיבל איומים מבני משפחתה של אחת הבנות.
לשאלה הכיצד הוא מאיים על נערה בת 15 הוא מכחיש זאת בתוקף – "יש לי בנות בגילה וילדה חיילת קרבית, אני לעולם לא יאיים בצורה זו על ילדה. איך אפשר לומר זאת עלי??? אני בעל משפחה ובעל עסק שמנסה להתפרנס בכבוד".
כמו כן הוא מכחיש שזרק את הקופבא על אחת הנערות אלא טוען שזרק קופסא על הרצפה.
בעל החנות מאז אותו מקרה ממעט להגיע לחנות ומרגיש היטב את החרם שנעשה עליו. לפי הבנתו – לא בצדק.
הנערה מצדה להוטה שהוא ישלם על המקרה ולשאלתנו, סליחה לא באה מבחינתה בחשבון .