החל גיוס עובדים למרכז ההזמנות של פתאל - כל הפרטים על המשרות ויום הראיונות
18.12.17 / 08:00
אחרי שדיווחנו על העברת מוקד ההזמנות והשירות של רשת פתאל לאשדוד, מוקד שיעסיק כ-150 עובדים במגוון משרות.
כל הפרטים על שליחת קורות חיים ועל המשרות המוצעות
החל גיוס כ-150 עובדים למרכז ההזמנות הארצי של רשת מלונות פתאל שייפתח ממש בחודשים הקרובים באשדוד. הרשת תקיים שני ימי גיוס עובדים, האחד במרכז כיוונים בתאריך 19.12.17 והיום השני יתקיים בשירות התעסוקה באשדוד - ביום ראשון 24.12.17 בין השעות בין 10:00-13:30.
אילו משרות מציעים בפתאל במרכז ההזמנות החדש - להרשמה מוקדמת כנסו כאן
נציגי/ות שירות ודיגיטל - נציגי/ות שירות ודיגיטל במחלקת שירות ודיגיטל למוקד הזמנות חדש באשדוד לרשת פתאל מתן מענה טלפוני לשיחות נכנסות , טיפול בהזמנות קיימות ותמיכה באתרי האינטרנט לאורחי מלונות רשת פתאל . העבודה הינה במשמרות (דרישה לשעות נוספות בעונה).
נציגי/ות אופרציה בודדים ותיירות נכנסת - מתן מענה טלפוני לסוכני נסיעות ומנהלי מכירות , פתיחת קבוצות במערכת , שליחת אישורי הזמנה , עדכון שינויים וביטולים והצעות מחיר . העבוה במשרה מלאה .
נציגי/ות ביקורת - בקרה על מערך ההזמנות במחלקות השונות מידי יום ביצוע בדיקה של הזמנות מול ממשקים חיצוניים ופנימיים העבודה ב - 2 משמרות.
נציגי/ות הזמנות עסקים - מענה טלפוני לחברות עסקיות , הקלדת הזמנות במערכות התפעול , קיום תהליכי עבודה בכפוף להסכמים ושת"פים שנחתמו ברשת פתאל . העבודה הינה במשמרה מלאה . שעות העבודה : 8:00 עד 17:00 או 9:00 עד 18:00.
ראש צוות - אחריות כוללת למתן שירות , מענה וטיפול בפניות של לקוחות תוך ניהול נציגי המוקד לעמידה ביעדי שירות , יעילות ואיכות . שיפור ידע ומקצועיות של הנציגים - העברת הדרכות מקצועיות ומתן מענה שוטף לנציגים . פיתוח תודעת שירות ושיפור תהליכי עבודה במוקד . שיפור רמת השירות על פי יעדי המוקד וחיזוק תודעת השרות . שימור , ניהול ופיתוח של המאשב האנושי ניהול שוטף , קליטת נציגים וניהול כ"א.
הרשת תקיים שני ימי גיוס עובדים:
במרכז כיוונים בתאריך 19.12.17.
היום השני יתקיים בשירות התעסוקה באשדוד - ביום ראשון 24.12.17 בין השעות בין 10:00-13:30.
עבור המשרות שמתפרסמות כאן.